حرکات ورزشی پشت ميز کار

سلام .امروز می خوام يه مطلب برای اونهايی که سر کارشون همش پشت ميز می شينند بزارم.14.gif يه سری تصوير هم داشت که تصويرهاش هر کاری کردم نيومد33.gif06.gif واسه همينم فقط تونستم مطلبشو بزارم.ديگه خودتون ببخشييييييييييييييييد08.gif

حرکات ورزشی پشت میز کار<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

زندگی مدرن و ماشینی امروزی تحرک لازم را از ما انسانها گرفته است. اکثر ما بیش از نصف روز را پشت میزهای کار خود می نشینیم و بدون اینکه تحرکی به بدنمان بدهیم کار می کنیم.22.gif02.gif

این عمل در دراز مدت باعث ضررهایی برای بدن ما خواهد شد که در آخر سلامتی ما را به خطر می اندازد. گرفتاریهای دنیای امروزی آنقدر زیاد و پیچیده هستند که معمولا وقت کافی را جهت انجام حرکات ساده ورزشی برای ما در اختیار قرار نمی دهند.

در این مقاله ما به شما حرکات ورزشی ای را آموزش می دهیم تا شما برروی صندلی خود و در پشت میز کاری خود بدون اختصاص وقت زیاد بتوانید با انجام آنها از به خطر افتادن سلامتی خود جلوگیری کنید. این حرکات از درد پشت و کمر، و خستگی پاها جلوگیری می کنند – برای بهتر متوجه شدن این تمرینات به تصاویر دقت کنید:


حرکت اول

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" />

 

- برروی صندلی خود بشینید
- پاها برروی زمین به حالت راحت و شل قرار دهید
- دست راست خود را تا کرده و کف دست را پشت گردن قرار دهید
- دست چپ خود را به سمت پای چپ بکشید
- سپس دست چپتان را تا نزدیکی کف پای خود به سمت زمین بکشید
- سعی کنید تا احساس کشیدگی در بدنتان (از کمر تا گردن) حس شود
- سپس دستها را عوض کنید
- برای هر دست می توانید 10 تا 50 بار حرکت را تکرار کنید
- توجه کنید که خود را فقط به سمت کناره ها بکشید نه به عقب یا جلو



حرکت دوم

- به پشت صندلیتان بروید
- دستهایتان را برروی تکیه گاه صندلی قرار دهید
- همینطور که صندلی را گرفته اید برروی زانوهایتان بشینید
- سعی کنید تا کشیدگی را برروی زانوها و کمر خود احساس کنید
- سپس به حالت اول برگردید و حرکت را تکرار کنید
- هنگام اجرا ی حرکات منظم نفس بکشید و بعد از انجام چند حرکت استراحت کنید



حرکت سوم

- برروی صندلی خود به صورت قائم (90 درجه) بنشینید
- پاها را به حالت راحت و شل برروی زمین قرار دهید
- دستهایتان را برروی زانوها قرار دهید
- در همین حالت آرام بلند شوید
- سعی کنید با تکیه برروی زانوها بدنتان را به جلو ببرید
- توجه کنید که دستهایتان برروی زانوها باقی بماند
- احساس کشش می بایست در پشت، کمر و پاها احساس شود
- در ضمن دقت کنید که کمر خم نشود15.gif

خوب اگه انجام داديد که 35.gifولی اگه همينجوری سهل انگاری کنيد آخرش می شيد اينجوری 17.gif

پس تا می تونيد ورزش کنيد و ورزش و ورزششششششششششششش

فردا دارم ميرم ماموريت و چون ممکنه فرداشب خيلی ديروقت برسم خونه شايد ۵ شنبه رو هم سرکار نيام و آخر هفته ای اگه وضعيت جسمانی 04.gif03.gif27.gifاجازه بريم استخر و يه حالی ببريم.18.gif

فعلا ميرم مدارکی رو که بايد فردا بايد ببرم آماده کنم  تابعد شايد بازم بيام سر بزنم.

بای23.gif10.gif10.gif10.gif

/ 7 نظر / 29 بازدید
آرزو

سلام صدف جون من هم خوشحال ميشم تبادل لينک کنيم. راستی اين مطالبت در مورد ماساژ نی نی ها خيلی جالب بود.

مهين

سلام مطالب جالبی روی وب لاگت داری .خيلی خوشحال شدم که سايتت رو ديدم. در مورد سوالت بگم که قبل از هر عملی بايد ناخنها لا ک نداشته باشن تا از رنگ ناخنها به شرايط جسمی پی برده بشه

سپنتا

سلام صدف جون، خوشحال و ممنون از حضورت و از توصیه خوبت، باشه عمل می کنیم و نی نی رو بغل هم می گیریم، راستی تبریک می گم و برات آرزوی موفقیت می کنم و همین طور آرزوی یه نی نی ناز که بیاد و شما اینجا درباره اش بنویسید

شبنم

سلام صدف جونم مرسي به وبلاگ من سر زدي و كامنت گذاشتي اميدوارم تو هم به زودي به اين دوران شيرين برسي . باز بيا منم ميام

رضا

سلام من بطور خیلی اتفاقی پا به وبلاگ خوب شما گذاشتم و خیلی خوشحال هستم که با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی خوشحال میشم شما هم به وبلاگ من سری بزنی منتظرت می مونم بای

مامان تینا و سینا

سلام صدف جون از آشنائيتون خوشحالم وب جالبی دارين موفق باشين . بازم ميام .